Forumet dött?
Re: Forumet dött?
Fäjjsbock...
Vad vet jag om det?
Facebook har inte mig....
Facebook har inte mig....

Tråkigt när folk föredrar fajsboken, att använda detta och andra forum för att kunskapen samlas och roliga projekt kan följas är bra mycket roligare än att slösurfa förbi nåt inlägg då o då..
Jag är själv ny på Evo och hoppades att det var lite fart här inne med projekt och träffar etc..
Jag är själv ny på Evo och hoppades att det var lite fart här inne med projekt och träffar etc..
De flesta forum tycker jag har dött ut mer och mer senaste åren när facebook tagit över, vilket enligt mig är tråkigt. Är mycket trevligare att bläddra igenom en intressant projekttråd från början till slut och se bilder, kommentarer, diskussioner om lösningar, etc. Än att sitta och glo igenom ett fotoalbum på en facebook-sida..
Så är det, tror jag (eftersom jag inte facebookar)!
Jag kollar in lite då och då för att se om det kunnande jag har kan vara till hjälp för någon
Om inte annat för att minnas svunna tider. Evo-bilarna är sedan länge utbytta, men de var roliga : )
Kan inte Mitsubishi släppa en ny version snart?
Om inte annat för att minnas svunna tider. Evo-bilarna är sedan länge utbytta, men de var roliga : )
Kan inte Mitsubishi släppa en ny version snart?

Det stämmer, tyvärr har Facebook helt tagit över. Jag rekommenderar rejsa som komplementforum, där är det åtminstone aktivitet fortfarande. Det här forumet hålls mest igång av historiska orsaker, för att inte tappa all info som finns.
// David W.
Moderator EVOCLUB//////SWEDEN
Gul Evo VI | NTA #74 | Team Västerby Racing
Moderator EVOCLUB//////SWEDEN
Gul Evo VI | NTA #74 | Team Västerby Racing
Verkligen. Jag fick en stor dos nostalgi idag. Tack för det!
Inloggad för att hämta info och förkovra mig ytterligare i detta eminenta forum. Tack för att det hålls igång