Då blir jag mer än glad om den har de.

Men på Impreza forumet så skrev dom att det va öppen på GTn.
Har själv inte hunnit klämma o känna så mycket på min.
Anton_900 wrote:nya svar:
jrm kunde med 99.9% säkerthet säga att det fortfarande finns luft kvar i systemet:) luftningen skja göra imon, hoppas på det bästa!
beyma wrote:Och här kommer det bästa tipset byt inte oljan alls:p
Men var nog med att byta i v-låda f-låda och bakaxel. Ayc pumpen kan man skruva av locket till titt som tätt o lägga en riktigt snorig loska i:p Fungerar kanon:D
Anton_900 wrote:btw, verkar som priset på pumpen har ändrats.. fick förslag på 44.000:- plus arbete:S
Anton_900 wrote:dom hade pratat med jrm, men sen om det var därifrån dom fick priset vet jag inte, hutlöst pris iaf.
Det var tylösands motor (mitsu) som luftade det system efter jrms råd.
Ljudet försvann för stunden men kom sedan tillbaka igen, lät helt mysko. Var nästan säker på att drivknuten gått av eller nått.
Bak låter det illa nästan varje gång man kör sakta och svänger, samt backar. kan inte riktigt förklarara ljudet. Men nån form av "tuggande" ljud...
eftersom jag inte får nått felmeddelande borde pumpen väl vara igång?
Anton_900 wrote:bojkotta mitsubishi då, bara det är jag bor så himla långt från jrm:(
fick du ut ditt på försäkringen?
okej, "malande" kanske är mer passande.. vad beror det på?
Det lät inte så här konstigt efter oljebytet, bara nu den här gången som jag skulle få det luftat igen.
fan ta och fixa det själv istället, trött på klåpare
Return to “Teknik - EVO4, 5, 6 och TME”
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest