CF HUV TILL 8an

mr.Alex
Post Monster

Sv: Re: CF HUV TILL 8an

Postby mr.Alex » 11 Feb 2006, 11:51

[quote="Riskok"]Jo helt klart. Gissar på att dom görs i samma land som mina.
Jag har inga problem med kolfiber samt glasfiber men min syrras 206 huv är gjord typ i tung plast och kolfiber inte glasfiber/kolfiber i alla fall :)

PS: Vad sa han Lars ]

Jag rensade tråden på priser, läs reglerna för annonsering innan du postar igen.

evojensa
Serious User

Re: CF HUV TILL 8an

Postby evojensa » 11 Feb 2006, 12:01

Vem är egentligen generalagent för Seibon i Sverige?
Tycker alla säljer det...
Eller är det helt enkelt så att ingen säljer tillräckligt mycket för att få exklusiviteten på deras produkter?
/Jensa

Riskok
Serious User

Postby Riskok » 11 Feb 2006, 13:54

evojensa wrote:Vem är egentligen generalagent för Seibon i Sverige?
Eller är det helt enkelt så att ingen säljer tillräckligt mycket för att få exklusiviteten på deras produkter?
/Jensa

Det finns ingen som bara säljer det.
Jag vet att bobkit säljer väldigt mycket och det va väl dom som sålde huv och luckan till Lövans bil (Jag kan ha fel då jag vet att SMR säljer det mest till Lövan)

MVH Patrik
Drive it like you hate it...

Menghini
Serious User

Postby Menghini » 12 Feb 2006, 01:34

evojensa wrote:Vem är egentligen generalagent för Seibon i Sverige?
/Jensa

Spelar väl igentligen ingen roll vem som är generalagen, sidoimport är ju inte förbjudet och så länge ÅF tar alla garantier så är det ingen skillnad vi kan säkert bli generalagent men ser inget behov i det

Menghini
Serious User

Postby Menghini » 12 Feb 2006, 01:36

Riskok wrote:Det finns ingen som bara säljer det.
Jag vet att bobkit säljer väldigt mycket och det va väl dom som sålde huv och luckan till Lövans bil (Jag kan ha fel då jag vet att SMR säljer det mest till Lövan)

MVH Patrik

Vi har sålt som du säger det mesta till Lövan, alla hans Seibon delar nu och innan,så där har du fel

Har aldrig hört om Bobkit så sälja mycket Seibon tror jag nog inte dom gör, skillnad hade det vart om det var Realcar dom säljer mycket

evojensa
Serious User

Postby evojensa » 12 Feb 2006, 22:05

Menghini wrote:Spelar väl igentligen ingen roll vem som är generalagen, sidoimport är ju inte förbjudet och så länge ÅF tar alla garantier så är det ingen skillnad vi kan säkert bli generalagent men ser inget behov i det

Då vet jag var bara lite nyfiken.

Mvh Jensa

Rocker

Postby Rocker » 09 Mar 2006, 00:05

Vi kan ordna fram en helgjuting huv i kolfiber nu även dörrar osv alla lösa detaljer kan du få i kolfiber, har ett företag i uppstartnigsfrasen med en kollega där vi kommer att ta hem bland annat kolfiber detljer men ´är mest inriktade på att ta hem:

Avgassytem
Body kits och annan utvändig "styling"
Fälgar
Dumpventiler/ic och mycket annat under huven dock inga djupare motor uppdateringar.
även sportstolar och annat smått och gott till bilarna.

är det något ni vill ha så är det bara att hojjta till, jag lvoar att våra priser är lönt att handla för

/ Johan

RallyStacke

Postby RallyStacke » 13 Mar 2006, 07:28

Rocker wrote:Vi kan ordna fram en helgjuting huv i kolfiber nu även dörrar osv alla lösa detaljer kan du få i kolfiber, har ett företag i uppstartnigsfrasen med en kollega där vi kommer att ta hem bland annat kolfiber detljer men ´är mest inriktade på att ta hem:

Avgassytem
Fälgar
Dumpventiler/ic och mycket annat under huven dock inga djupare motor uppdateringar.

är det något ni vill ha så är det bara att hojjta till, jag lvoar att våra priser är lönt att handla för

/ Johan

kolfiberhuv är av stort intresse! Även andra koliberprylar till Evo VI. Krav är att det är hög kvalité

Rudolf
Experienced User

Postby Rudolf » 14 Mar 2006, 17:28

Rocker wrote:Vi kan ordna fram en helgjuting huv i kolfiber nu även dörrar osv alla lösa detaljer kan du få i kolfiber, har ett företag i uppstartnigsfrasen med en kollega där vi kommer att ta hem bland annat kolfiber detljer men ´är mest inriktade på att ta hem:

Avgassytem
Fälgar

/ Johan

Ursäkta för OT Men är det ni som har tagit hem ett par bilar med engelska plåtar? Som har rullat upp in i Handelsbyn?
Dennis Rudolfsson
0733172671

Rocker

Postby Rocker » 05 Apr 2006, 19:05

Nej det är vi oskyldiga till faktiskt... Tog där i mot hem en från californien men vart så grundlurad på vägen att tappade något enormt mycket pengar på det (och den bilen vad till mig själv :( men har fått tag i en annan som jag ska satsa lite på tror jag)

Tyvärr så vart det ingenting med vårt företag men jag har ju alla kontakterna kvar själv så är det något ni skulle behöva så är det bara att säga till

ska ta hem en kylare och ic nu i nästa vecka faktiskt till en kille..

Men där med kolfiber saker till en VI borde inte vara allt för svårt att få fram men därimot så kostar det en hel del men det visste du säkert redan..

ZyBeR

Postby ZyBeR » 05 Apr 2006, 23:19

Den som vill ha CF delar till Evo VI pm:ar mig, har nästan en hel sexa i cf som skickas i mitten av månaden från Japan. Kan fixa det mesta.

RallyStacke

Postby RallyStacke » 06 Apr 2006, 06:34

ZyBeR wrote:Den som vill ha CF delar till Evo VI pm:ar mig, har nästan en hel sexa i cf som skickas i mitten av månaden från Japan. Kan fixa det mesta.

allt möjligt av intresse! pm:a komplett prislista samt gärna några bilder om du har.
Är det rejskolifber (ren kolfiber) eller med glasfiberkärna i prylarna?

Riskok
Serious User

Re: Sv: Re: CF HUV TILL 8an

Postby Riskok » 11 Apr 2006, 21:34

RallyStacke wrote:allt möjligt av intresse! pm:a komplett prislista samt gärna några bilder om du har.
Är det rejskolifber (ren kolfiber) eller med glasfiberkärna i prylarna?

Tyvärr så vart min huv lite sen men snart så kan du testa en i garaget Stacke! :)
Sen får du se vad du tycker.

MVH Patrik
Drive it like you hate it...

Return to “Styling - EVO7, 8, 9”