Ha fått tag i 6-kolvs AP-bromsar som efter schimsning, för att få skivan centrerad i oken, passade perfekt.
Koppla alla vakuumslangar, koppla ihop elen, montering IC, montering kylare, montering oljekylare, luftning koppling, luftning bromsar, påfyllning av alla oljor och vätskor, ladda batteriet, montering catchtank, mm
Sen var det dags att ge sig på ett startförsök, startade direkt!!!
Kädes ju extremt bra!
Det enda som hände var att bröstkåpan som sitter bakom remhjulet till vattenpumpen låg lite för nära så det blev lite gnissel där. Sen läckte det servoolja pga en spricka i en ledning på pumpen, hur vanligt är det??:mad:
Nu ska jag bara försöka smöra för Jimmy (JRM)

så att jag kan snabbt kan få en justering av mappningen. Det har ju bla blivit portad topp med större ventiler. Dom har ju så lite att göra så det blir väl inga problem...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.